Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Organic Skin Care News
What does Mt.retour mean? Find out
Where does Mt.retour source its products? Find out
What are Mt.retour’s best-sellers? Find out
Which are Mt.retour most popular products? Find out
Where are Mt.retour certified organic essential oils and skincare products available?Find out
We Love Certified Organic Skin Care
What is the difference between certified organic and natural skincare? Find out
How do I know if a product is genuinely certified organic? Find out
How do I know which certified organic skincare product is best for my skin type? Find out
Organic Online Shop

Mt.retour Online Shop has all the latest and the best sellers of Lanopearl Australia Products. Come and check it out.

在法国Mt.retour的意思是"回归到大自然"这就是我们山廻有机护肤系列的灵感所来,如何能回归大自然,从而创造出真正的山廻有机产品。山是纯天然的摇篮,它能为我们提供所有的朴质,纯天然,宁静,和放松。而这点为我们带来了灵感,山廻有机护肤系列想为生活在城市里的居民提供放松的最佳去处,创建真正纯天然的,纯有机的产品。


当人们不知道如何找到他们想要的那种恢复健康以及和谐的大自然生活。Mt.retour是您最好的选择,它带给人们感受天然山群和山谷的环境,提供放松精神的最佳去处。并且将此融入护肤产品之中让你的肌肤在纯净中健康的成长。

在创建纯天然的,温和的适合敏感性肌肤产品失败后,pisan亲自远走法国南部学习当地十分盛行的芳香疗法,也是在那里发现了植物,草本植物和精油具有很好的天然愈合效果。

在学习了新的知识后回到澳洲并且在环境优美,朴质的蓝山购买了有机研究农场,全部采用在那片农场生长出来的植物以及草本植物来作为Mt.retour生产原料。

所有Mt.retour的原料都是采摘于最好的含有愈合能力,最天然以及疗效显著的 草本植物—有机的薰衣草,有机的玫瑰,有机的依兰 依兰,有机的香柏和认证有机乳香,有机的荷荷芭油,有机的香杏油以及获得认证的有机蜂蜡。

他的目标是创建一个每个人都可以安全健康使用的纯天然护肤产品,就像所有Mt.retour的产品一样来自于朴质的山中,并包含淳朴,纯天然以及通过有机产品部门成份检验。这就是pisan的目的:真正的安全,真正的纯有机和真正的平价产品。

直至今天,Mt.retour已经销售出口于15个国家,并且在亚洲已然成为有机护肤产品的领军人物。它在澳洲有机产品检测和有机食品检测中已达到最高标准,这其中包含产品不含有任何化学 药品合成,不含有人工香精,硫酸盐和任何防腐剂。

Mt.retour.....skin glows with the purest of nature ...

有机认证
(图片:包括澳洲有机认证商标)

Mt.retour在澳洲有机认证机构中成分含量高达95%,这个在澳洲有机认证中是属于很高含量的产品。并且产品是不含任何化学药品合成,不含任何人工香精,硫酸盐和任何的防腐剂等。

Organic Food Chain (OFC)
材料来自于有机农场,并且所有生产步骤,产品的制造都是严格按照有机产品和有机食品认证的步骤来进行,以确保产品的通过OFC的严格检查,OFC是有机食品认证,证明产品生产过程中的严格和质量的确保


No Animal Testing
这个"Anti- Animal Testing"的图标是证明此产品是没有使用任何的动物做测试的产品。



Made In Australia
此图标证明产品是澳洲本土生产制造的证明,证明此产品是100%在澳洲生产制造并是属于澳洲本土的产品。